wtorek, 21 grudnia 2010

cuda techniki i wyniki

Przyznaję się, że bywam czasami technologicznym analfabetą, niemalże z cudem graniczy, że samodzielnie założyłam tego bloga (znaczy się: miewam przebłyski!). Kolejny na to dowód: dzisiaj przez pół dnia starałam się ściągnąć z Randomu ikonkę z wynikiem losowania candy i coś tak jakby to powiedzieć, nie szło mi :-) Ale jak nie drzwiami, to oknami: cyknęłam fotkę monitora :-)))
Tym samym mam przyjemność ogłosić wyniki mojego pierwszego candy .....tadam!


...nagroda poleci więc do Karoliny!

Gratuluję! Bardzo proszę o kontakt i o wybór nagrody.

Bardzo dziękuję Wam wszystkim za udział, za komentarze i za życzenia. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się tylu chętnych! Nie ukrywam, że niezły sobie wymyśliłam prezent urodzinowy: tylu miłych i ciepłych słów w zyciu nie słyszałam. Moje nieskromne ego się najadło ;-) Jak zobaczyłam 100 komentarz, to mnie zamurowało!

A już niedługo minie rok odkąd tu jestem, więc może kolejne candy? Jak myślicie?

hmbk

10 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Karoliny :-)
    Frekwencja absolutnie mnie nie dziwi!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakby co to ja juz sie ustawiam na nastepne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni! Mnie też nie dziwi frekwencja w Twoim Candy - na takie cuda wiele osób ma chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwyciezczyni! Piekne rzeczy tworzycz, wiec frekwencja absolutnie nie dziwi!

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, jak pięknie wybrnęłaś...
    Gdybyś myślała o kolejnym rozdawnictwie - to ja już zajmuję kolejkę... :))))) Cudności tworzysz!!!
    Karolina - gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni i... trochę zazdroszczę.

    Zauroczyły mnie, Kasiu, Twoje naszyjniki zwłaszcza ten czarny w paseczki i podobny tylko w odcieniach jesienno-miodowych.
    Pozdrawiam świątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje zwyciezczyni. Jest czego zazdroscic ;)
    (Jedna rzecz tylko jest przykra-szkoda ze bez candy ludzie nei zostawiaja Bezinteresownie tylu sladow...tak mi przyszlo na mysl juz nie pierwszy raz....,prawda?)Udanych i cieplutkich Swiat Kejt :) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. I że niby ja wygrałam???
    Ojej cudnie!
    Pierwszy raz:P
    Aż trzy razy sprawdzałam czy to aby na pewno ja, no uwierzyć nie mogę!!!!!
    Dziękuję piękne, już zaraz szybciutko piszę.
    Wesołych Świąt i wielkie dzięki za gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje za mozliwosc wziecia udzialu w zabawie, a zwyciezcznia zazdraszczam :)
    +Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za każde słowo pozostawione tutaj! ...dodają mi skrzydeł!

...czyli wszystko co wyszło spod Kasinych rączek...