poniedziałek, 30 sierpnia 2010

akcja taka :-)

No i nikt mi nie powie, że życiem nie rządzi przypadek. Jak klocki domino. Miałam dzisiaj takie fajne spotkanie rady rodziców przedszkola mojego Maksa. Fajne, bo fajna atmosfera, fajne panie, fajne plany i w ogóle fajne to nasze przedszkole i cieszę się, że akurat tam trafiło moje dziecko. Godzinę temu wróciłam z zebrania i tak sobie myślę, co by tu jeszcze wykombinować (-om, czy -ą?), żeby było jeszcze fajniej, a tu..... u humy czytam o BAZGROZESZYTACH ! No i masz! Zajrzyjcie koniecznie http://www.facebook.com/mowimyobrazami. Świetna akcja! Wystarczy, że polubicie, a dzieciaki (może z naszego przedszkola?) otrzymają takie właśnie kreatywne zeszyty. A poza tym do ściągnięcia karty do zabawy z dziećmi. My z Maksem na pewno spróbujemy. Myślę, że każdy przedszkolak i każdy rodzic też!

2 komentarze:

  1. utalentowana i kreatywna kobietko!
    Ty nie dziękuj, za każde słowo pozostawione tutaj! ... tylko pisz co lubisz!!!

    zapraszam Cię do zabawy w "dziesięć rzeczy" http://dziurka.blogspot.com/2010/08/to-lubie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do zabawy w 10-ątkę;)szczegóły na blogu, oj oj już zostałaś zaproszona:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za każde słowo pozostawione tutaj! ...dodają mi skrzydeł!

...czyli wszystko co wyszło spod Kasinych rączek...