środa, 26 grudnia 2012

gwiazdka

...ostatnimi czasy byłam zawieszona w blogowej rzeczywistości. Jak ktoś dobrze policzy, to mniej więcej jakieś dziewięć miesięcy z hakiem, a jak ktoś doda dwa do dwóch, to pewnie się domyśli przyczyny. Przez ostatnie dziewięć miesięcy mój potencjał twórczy skumulował się na "tworzeniu" pewnej małej istotki :-)
...to nie wymówka, ciąża odebrała mi ochotę na wiele rzeczy, ale owszem coś tam jednak robiłam; niektórych rzeczy nie pokażę, bo trochę jak od łopaty ;-), ale część będę wrzucała co jakiś czas- ale bądźcie dla mnie wyrozumiali, pewnie między pieluchą, a karmieniem ;-)
...w duchu Świąt ciągle jeszcze, życzę Wam wszystkiego co dobre i najlepsze, a kreatywności przede wszystkim!
A specjalnie dla was- moja mała gwiazdeczka, w obiektywie Stop Time.


PS. ...dzięki wszystkim, którzy dopytywali, martwili się i dopingowali, żeby wrócić, buziole kochani!
hmbk

7 komentarzy:

  1. Niech wam ta gwiazdeczka jasno świeci. Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  2. No piękna ta gwiazdeczka wasza!!!
    Niech rośnie zdrowo i daje ci czas na życie blogowe... czekam z niecierpliwością!
    tymczasem trzymajcie się cieplutko i buziaki dla was!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję córeczki :) czekam za tworkami z filcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto było czekać te dziewięć miesięcy. Śliczna! Gratuluję rodzicom!
    A teraz czekam z niecierpliwością na kolejnego posta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, śliczne maleństwo! Wszystkiego dobrego dla całej rodzinki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuuuu graty! :))) piękną gwiazdkę stworzyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudna gwiazdeczka ♥
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za każde słowo pozostawione tutaj! ...dodają mi skrzydeł!

...czyli wszystko co wyszło spod Kasinych rączek...