środa, 26 maja 2010

przerwa!

...przerwę sobie zrobiłam, od wszystkiego, a w przerwie kartkę. Tak sobie mi szło i w sumie miało być inaczej, w pewnej chwili nawet dałam sobie spokój, ale... ...ale byłam dzisiaj u Mamusi i tak przy kawce, od słowa do słowa, wyciągnęłyśmy maszynę, tasiemki i... się zrobiła :-)



...i oczywiście zgłaszam się na wyzwanie ArtPiaskownicowe CardLift #15, do którego zaprasza Ki :-)
...a wszystkim Mamusiom, w ich dniu (jak to powiedział dzisiaj mój synuś: dzisiaj rządzi mama!) samych radości! Buziole!
PS ...papier Lawnder Emotions kupiony TU, a motywy roślinne wycięte z karteczek IKEA.

3 komentarze:

  1. świetna jest, te motylki to stemple?

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!
    a ja sie zastanawiam po jakie licho swoja pracę wystawiłam do tego wyzwania (pukam się właśnie w czoło)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za każde słowo pozostawione tutaj! ...dodają mi skrzydeł!

...czyli wszystko co wyszło spod Kasinych rączek...