czwartek, 5 stycznia 2012

barani skok...

...w Nowy Rok :-)
Życzeń Świątecznych nie zdążyłam Wam złożyć, ale Noworoczne jeszcze zdążę:
...przez cały rok, mimo niesprzyjającej aury, jak choćby dziś. :-*
I oczywiście moje postanowienie noworoczne, gdzieś tam kiedyś zasłyszane, czy podejrzane, ale pasuje do mojego noworocznego nastawienia. (...mam nadzieję, że byków nie ma?)

I w związku z tym, że zamierzam być właśnie taka AWESOME zrobiłam coś, czego bym się sama po sobie nie spodziewała: zgłosiłam się do konkursu Blog Roku 2011 :-) Szanse marne, ale.. Jak to skomentowała (pewnie słusznie) jedna znana mi osóbka, zrobiłam to tylko po to, żeby Martyna Wojciechowska (jury) tu zajrzała ;-) No cóż... Niech i tak będzie. Tej wersji będę się trzymała. I właśnie w związku z tym...

... i dla wszystkich Martyn i nie-Martyn, wszystkich którzy tu zaglądają czasem.
Buziole! hmbk

5 komentarzy:

  1. wow:) powodzenia
    i oczywiście również życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pfff Wojciechowskiej mówisz?
    A już myślałam, że to do mnie! ahahha i jak głupia gały wytrzeszczyłam ;)

    buziole! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaśka! No weźże Jaszce też machnij taką karteczkę !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za! Jestem za! Czarna Porzeczka dobrze mówi! ahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  5. How I met your mother miewa inspirujace cytaty :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za każde słowo pozostawione tutaj! ...dodają mi skrzydeł!

...czyli wszystko co wyszło spod Kasinych rączek...