wtorek, 27 kwietnia 2010

kartki, kartki do domu!

... boimy się! :-) hi, hi
No dobra, bo czasu niewiele. Kilka kartek udało się zrobić. Miała być jedna, a wyszły cztery. Na wyzwanie mapkowe Ibiska #13, na ArtPiaskownicy.
1. na rozkręcenie:


2. ślubna, bo w sobotę wybieramy się na ślub Pawła; wykorzystałam papier ilowescrapowy Herbaciany ogród, kwiatki zrobiłam mła :-)



3. mniej poważna, zainspirowana guziorami, kupionymi na magdowo oraz znów papierami ILS: Homo Scrapiens;


4. a na deser zainspirowana cudnymi kartkami Mamuty, korzystając ponownie z papierów ILS (Marie Antoinette), kartka dedykowana wszystkim Marzenom, bo się zagapiłam i nad "N" zabrakło kreski ;-)))); kartka już poprawiona, ale zdjęcie zrobiłam wcześniej;



uff... to tyle!

4 komentarze:

  1. bardzo pięknie się rozkręciłaś ...pierwsza urzekłam mnie naj naj ale pozostałe tez piękne :-)i wnoszą wiele optymizmu

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no super!
    Pierwsza i ostatnia wygrywają!

    OdpowiedzUsuń
  3. no i gratulację za wyróżnienie w art piaskownicy - wpełni zasłuzone BRAWO

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za każde słowo pozostawione tutaj! ...dodają mi skrzydeł!

...czyli wszystko co wyszło spod Kasinych rączek...